Musicarenje.net
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Musicarenje.net

Fly Fishing
 
Portal*PrijemTražiLatest imagesRegistruj sePristupi

 

 Ribolovačke anegdote

Ići dole 
2 posters
AutorPoruka
Vaso Knežević
Visitor
Vaso Knežević


Broj poruka : 235
Godina : 41
Lokacija : Pljevlja
Datum upisa : 18.10.2009

Ribolovačke anegdote Empty
PočaljiNaslov: Ribolovačke anegdote   Ribolovačke anegdote EmptyUto 03 Nov 2009, 23:17

Siguran sam da ne postoji ribolovac, a da u svom ribolovačkom iskustvu nema bar jednu ribolovačku anegdotu (priču sa vode).
Ovom prilikom, ja ću vam ispričati jednu, ribolovačku, ali istinitu...

ANEGDOTA:
Štuka pojela štuku u kesi


Kao student u Beogradu živio sam u studentskom domu sa cimerom Gagijem iz Zaječara. Ja sam bio I ostao strastveni ribolovac, i kao takav uspio sam da i Gagija "zarazim" ribolovom. Baš se "primio" što bi rekli. Počeli smo da idemo u ribolov na Tamiš, na štuku. On je počeo da prati sve ribolovne emisije, a na jednoj takvoj (ribolov na moru) vidio je jednu neuobičajenu situaciju. Jedna halapljiva riba pojela je u kanti drugu manju, isto uhvaćenu i stavljenu u tu kantu. On se čudu čudio, i nije mogao da vjeruje očima...
Jednom prilikom smo krenuli na Tamiš. Gagi, Dešvik (moj jaran), Peđa-Piksi (moj docimer) i ja. Gagi je bio "najsvježiji" ribolovac, pa je zato bio malo nespretan. Odvojio se on od nas, pošto smo se malo šalili na osnovu njegovog zabacivanja. Inače štuka nije radila taj dan uopšte. Počelo da bude dosadno, s obzirom da smo Dešvik I ja ribolovci brzih voda.