Musicarenje.net
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Musicarenje.net

Fly Fishing

Portal*PrijemTražiLatest imagesRegistruj sePristupi

Zabacivanje

Ići dole 
+2
Pedja GM
Mare035
6 posters
AutorPoruka
Mare035
Guide
Guide
Mare035

Broj poruka : 1003
Datum upisa : 25.12.2013

Zabacivanje Empty
PočaljiNaslov: Zabacivanje   Zabacivanje EmptyNed 29 Dec 2013, 09:41

Pozdrav...jel bi mogao neko da mi kaze koliko daleko musica moze da se baci i koji je prosek,tj duzina leta musica...danas sam po prvi put izasao da bacam musice i cini mi se da ja to kratko bacam...negde oko 8-9 metara,svestan sam ja da sam tek pocetnik i da ce vremenom doci do vece duzine,nego cisto me interesuje taj podatak,jer nekako mi je nelogicno da imam 25 metra kanapa a da bacim samo 8-9 metara,jel moguce da kanap nije dobar pa nece da leti i td...dosta toga me zbunjuje,bas sam se razocarao danas kad sam uspevao da dobacim samo do 8-9 metara a trudio sam se kao niko....
Nazad na vrh Ići dole
Pedja GM
Visitor
Pedja GM

Broj poruka : 267
Godina : 45
Datum upisa : 19.08.2011

Zabacivanje Empty
PočaljiNaslov: Re: Zabacivanje   Zabacivanje EmptyNed 29 Dec 2013, 11:20

Ako si pocetnik to nije lose.. Moras uskladiti stap i kanap !! Ili drugacije receno moraju da budu iste klase ..ako je stap AFTMA 5# i kanap treba da bude 5# da bi to funkcionisalo kako treba tj. da mozes iskoristiti pravilno bacacke karakteristike stapa i tezinu kanapa..
Nazad na vrh Ići dole
Mare035
Guide
Guide
Mare035

Zabacivanje Empty
PočaljiNaslov: Re: Zabacivanje   Zabacivanje EmptyNed 29 Dec 2013, 11:25

Da, apsolutni sam početnik...a stap sam uzeo sa cekrkom i kanapom na njemu...tako da ne znam koji je kanap ali znam da je stap aftma 6-7 i cekrk 5-6....
Nazad na vrh Ići dole
Sasats
INSTRUKTOR
INSTRUKTOR
Sasats

Broj poruka : 4279
Godina : 51
Datum upisa : 04.01.2009

Zabacivanje Empty
PočaljiNaslov: Re: Zabacivanje   Zabacivanje EmptyNed 29 Dec 2013, 11:31