| Zabacivanje | |
|
|
Autor | Poruka |
---|
Mare035 Guide
Broj poruka : 1003 Datum upisa : 25.12.2013
| Naslov: Zabacivanje Ned 29 Dec 2013, 09:41 | |
| Pozdrav...jel bi mogao neko da mi kaze koliko daleko musica moze da se baci i koji je prosek,tj duzina leta musica...danas sam po prvi put izasao da bacam musice i cini mi se da ja to kratko bacam...negde oko 8-9 metara,svestan sam ja da sam tek pocetnik i da ce vremenom doci do vece duzine,nego cisto me interesuje taj podatak,jer nekako mi je nelogicno da imam 25 metra kanapa a da bacim samo 8-9 metara,jel moguce da kanap nije dobar pa nece da leti i td...dosta toga me zbunjuje,bas sam se razocarao danas kad sam uspevao da dobacim samo do 8-9 metara a trudio sam se kao niko.... | |
|
| |
Pedja GM Visitor
Broj poruka : 267 Godina : 45 Lokacija : Gornji Milanovac Datum upisa : 19.08.2011
| Naslov: Re: Zabacivanje Ned 29 Dec 2013, 11:20 | |
| Ako si pocetnik to nije lose.. Moras uskladiti stap i kanap !! Ili drugacije receno moraju da budu iste klase ..ako je stap AFTMA 5# i kanap treba da bude 5# da bi to funkcionisalo kako treba tj. da mozes iskoristiti pravilno bacacke karakteristike stapa i tezinu kanapa.. | |
|
| |
Mare035 Guide
| Naslov: Re: Zabacivanje Ned 29 Dec 2013, 11:25 | |
| Da, apsolutni sam početnik...a stap sam uzeo sa cekrkom i kanapom na njemu...tako da ne znam koji je kanap ali znam da je stap aftma 6-7 i cekrk 5-6.... | |
|
| |
Sasats INSTRUKTOR
Broj poruka : 4279 Godina : 51 Lokacija : Trstenik Datum upisa : 04.01.2009
| Naslov: Re: Zabacivanje Ned 29 Dec 2013, 11:31 | |
| Nije problem u uskladjenosti pribora .