Musicarenje.net
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Musicarenje.net

Fly Fishing

Portal*PrijemTražiLatest imagesRegistruj sePristupi

TLT tehnika

Ići dole 
+9
Gabriele CH
Murino
Ivandrago
Veljko V.
Zox
Radojica-pop
Bogi
Zeka
Saležupa
13 posters
Idi na stranu : Prethodni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Sledeći
AutorPoruka
Zox
Visitor
Zox

Broj poruka : 449
Godina : 66
Datum upisa : 06.05.2008

TLT tehnika - Page 4 Empty
PočaljiNaslov: Re: TLT tehnika   TLT tehnika - Page 4 EmptyPon 26 Maj 2008, 23:21

Salezupa ::
Evo vežem neke mušice i razmišljam o ovoj temi koju počeh,delom iz zbilje delom iz šale a povod je bio naš ribolov na Rasini.
Ja ovu tehniku ne radim tako savršeno i precizno kao g-din Balasone,ali da koristim bočne zabačaje,koristim ih u skoro svakom zabačaju jer na rekama gde lovim pastrmku,druge i ne mogu da izvodim,odnosno da kanap bacam drugačije.Ponavljam,nisam ekspert ali je poistovećujem sa tehnikom kako je master objasnio.
Imam jedno pitanje,da li su samo masteri i instruktori merodavni da pričaju i pišu o tome,obzirom na to da imaju licence?Šta je sa mušičarima koji imaju višegodišnja iskustva na ovakvim i sličnim rekama,zar oni nemaju pravo glasa?Da li ima pravo da kaže neko nešto čoveku koji ima 70-80 izlazaka na ovakve vode u toku godine u ribolovu na pastrmku?
Instruktori i masteri su to postali stalnim vežbanjem i usavršavanjem,uz nekog od kolega,a da možda nisu nikada lovili ribu na ovakvim rekama ili da su na vodi proveli vrlo malo vremena.Šta reći za pojedince koji mušičare godinama,a nisu imali sve skupa mesec dana na vodi,ali su zato vrlo vredno vežbali na livadi i bacaju kanap ekstra?Ja za livadu nemam vremena,ali za Rasinu i Jošanicu još kako!
Pozdrav

Pitanje je konkretno a nadam se da će i moj odgovor biti pravilo shvaćen ciao
Forum i služi da svako od nas postavi pitanje, komentar ili jednosatvno svoje mišljenje , pa smo stoga svi pozvani da pišemo o onome što nas vezuje a instruktori su tu (Ivan nam se priključio :hello 1: ) da nam ukažu na neku grešku ili upute na lakši put, mada lakog puta u mušičarenju nema,,,
Naravno da iskustvo znači puno i trebalo bi to iskoristiti jer ovde, koliko vidim ima iskusnih i prekaljenih vukova sunny
Nazad na vrh Ići dole
Saležupa
Guide
Guide
Saležupa

Broj poruka : 2198
Godina : 53
Datum upisa : 05.05.2008

PočaljiNaslov: odgovor......   TLT tehnika - Page 4 EmptyPon 26 Maj 2008, 23:36

Svakako Zox,pozdravljam tvoje (i bilo čije) razmišljanje i dobronamerne komentare i kritike.
Upravo nam je Ivan Dragojlović juče objasnio par stvari iz TLT-a.Hvala mu na tome.
thanks you
Nazad na vrh Ići dole
Zox
Visitor
Zox

PočaljiNaslov: Re: TLT tehnika   TLT tehnika - Page 4 EmptyPon 26 Maj 2008, 23:42

Salezupa ::

Upravo nam je Ivan Dragojlović juče objasnio par stvari iz TLT-a.Hvala mu na tome. thanks you

Upravo se i kvalitet sajta meri, ne po broju članova već po broju ljudi koji imaju šta pametno da kažu Bravooo a Ivan je instruktor koji i zna teoriju i peca vrlo uspešno i često super
Nazad na vrh Ići dole
Gabriele CH
Visitor
Gabriele CH

Broj poruka : 153
Godina : 62
Datum upisa : 19.02.2009

PočaljiNaslov: Re: TLT tehnika   TLT tehnika - Page 4 EmptySre 25 Feb 2009, 10:32

I am an TLT Instructor since the 1993, I fish with this casting since 1993, Claudio Balassone has been one of mine first teacher, I can say that this Casting is very good for many kind of fish and water.
There are many person who said that they are teacher but isn't real, Claudio has gone out from the Italian Fly fishing School (SIM)since many yaers for disapproved mind with tha last Director Roberto Pragliola.
I can expolane that they are the best you can see a line # 2 shoting for 25/28 meters without so strong power, between some days I should have my video clip and you can see reality.
BEST REGARDS
Ја сам од 1993 инструктор ТЛТ, ТЛТ песцо са од 1993, Цлаудио Балассоне је био један од мој први професори ТЛТ, могу рећи да је ова техника је у реду за многе рибе и воде. Постоје многи људи који тврде да су професори ТЛТ, али није истина. Цлаудио оде из италијанског Школа рибарство у Москви (СИМ), за много година да се неслагања са бившим Тецхницал Дирецтор Роберто ПРАГЛИОЛА. Ја могу рећи да су већина а можете погледати у ред чекања миша # 2 направити Схотинг 25/28 метара без икаквог напора, након неколико дана бих требао да има мој видео клип можете погледати боље.
МНОГО Поздрав
Nazad na vrh Ići dole
Zox
Visitor
Zox

PočaljiNaslov: Re: TLT tehnika   TLT tehnika - Page 4 EmptySre 25 Feb 2009, 10:41

Gabriele CH ::
I am an TLT Instructor since the 1993...
Gabriele, your my man skocko
Please explain to us the basics cast while the video is not available to all ..
Bravooo
Nazad na vrh Ići dole
Gabriele CH
Visitor
Gabriele CH

PočaljiNaslov: Re: TLT tehnika   TLT tehnika - Page 4 EmptySre 25 Feb 2009, 14:05

[You must be registered and logged in to see this image.]
Hi Zox, isn't to easy to explane on the forum but I try.

The cast of fishing with the technique TLT are important to respect some requiriments , among them how to take the rod in the hand, the axis of the cast and the tension of the line.

Покретање риболов са техником су важни ТЛТ неке међу њима како изазов цев, оси покретање и напетост у реп и мишеви

Nazad na vrh Ići dole
Gabriele CH
Visitor
Gabriele CH

PočaljiNaslov: Re: TLT tehnika   TLT tehnika - Page 4 EmptySre 25 Feb 2009, 14:25

Another view on how you take the rod
Још један поглед како предузети трске

Gabriele
Nazad na vrh Ići dole
Gabriele CH
Visitor
Gabriele CH

PočaljiNaslov: Re: TLT tehnika   TLT tehnika - Page 4 EmptySre 25 Feb 2009, 14:55

in the video clip you can see the importance of tight line, this can not miss the speed that it acquires with the technique TLT casting
У видео клипове можете видети важност уске линије, те не могу пропустити брзо да стиче са техником бацање ТЛТ
Nazad na vrh Ići dole
Gabriele CH
Visitor
Gabriele CH

PočaljiNaslov: Re: TLT tehnika   TLT tehnika - Page 4 EmptySre 25 Feb 2009, 15:04

The cast with TLT (Total Technique Launch) has a very important steps, starting from the line in the water brings the rod back and then push back time, to damp back up time, returning to continue with the rod in acceleration, the movement pushed forward made the most down as possible and the damp forward with the Shoting
Лансирање са ТЛТ (Укупно Тецхникуе покретање) је веома важан корак, почевши од репа у води доноси барел леђа, а затим гурнути назад у време, у влажно леђа према горе, да се врате у настави са трске у убрзању, покрет гура напред направио највише на дну је могуће и цусхионинг напријед са Схотинг
Gabriele
Nazad na vrh Ići dole
Gabriele CH
Visitor
Gabriele CH

PočaljiNaslov: Re: TLT tehnika   TLT tehnika - Page 4 EmptySre 25 Feb 2009, 15:10

These are the handles for the casting with the TLT but all the handles are fine is not a problem of rod that you use but how you use it
То су ручке за покретање са ТЛТ су у реду, али све ручке није проблем од трске које користите али како
Nazad na vrh Ići dole
Oholi
Guide
Guide
Oholi

Broj poruka : 2071
Godina : 42
Datum upisa : 13.12.2008

PočaljiNaslov: Re: TLT tehnika   TLT tehnika - Page 4 EmptySre 25 Feb 2009, 15:16

what is the most practical usage of the TLT? casting under branches....?
Nazad na vrh Ići dole
Gabriele CH
Visitor
Gabriele CH

PočaljiNaslov: Re: TLT tehnika   TLT tehnika - Page 4 EmptySre 25 Feb 2009, 16:26

When we fly fishing with dry fly often is important not to disturb the fish, there are many factors that give discomfort to the fish between them:
the dredging of the fly (due to the current of water)
the sight of the finish line
the sound of on line on the water
The TLT is used with a full range of its launch to avoid these problems, you can go under the trees, you can avoid the falls water, but is important that the launch is made with angle, and this allows the fly to get to water before Line and Tip, You can see that on the video, also if it isn't perfect.
Usually Rolle is used but with the TLT exist launches Overturned that are used both to remove the fly from the water withput noise and also for do not to fight the dredging.
See you
Gabriele
Nazad na vrh Ići dole
Gabriele CH
Visitor
Gabriele CH

PočaljiNaslov: Re: TLT tehnika   TLT tehnika - Page 4 EmptySre 25 Feb 2009, 17:24

The Fly Fishing world give so many to many Celebrities, between there there are 2 very important
Roberto Pragliola and Stanislao kuckiewicz
The first has been the first to elaborate the TLT the second is one ofe the most important Fly Fisher in the last century, the Fly Fishing world gives so much to them for all the innovations in our fly fishing world.
Gabriele
Nazad na vrh Ići dole
Murino
Admin
Admin
Murino

Broj poruka : 31734
Datum upisa : 26.04.2008

PočaljiNaslov: Re: TLT tehnika   TLT tehnika - Page 4 EmptySre 25 Feb 2009, 20:07

Gabriele CH ::

Stanislao Kuckiewicz ???

Gabriele

Gabriele, dobar post

Il Museo Internazionale della Pesca a Mosca Stanislao Kuckiewicz è un museo sportivo sito nei locali dell'ex Convento della Maddalena di di Castel di Sangro (AQ).

Inaugurato il 24 settembre 2000, grazie ad un progetto della Scuola Italiana di Pesca a Mosca (S.I.M.) in collaborazione con il Comune di Castel di Sangro, Associazione Pescasportivi Sangro e la sezione di Castel di Sangro dell'ArcheoClub d'Italia, attualmente gode di una buona fama internazionale attirando molti visitatori.

Espone fotografie, documenti e attrezzature specializzate nella pesca a mosca...

o.k

P.S. Gabriele ,you, teach us something more about the TLT technique FC

Please...
Nazad na vrh Ići dole
http://musicarenje.net
Zox
Visitor
Zox

PočaljiNaslov: Re: TLT tehnika   TLT tehnika - Page 4 EmptySre 25 Feb 2009, 20:17

Thank you Gabriel, this is the first video that I have the opportunity to see because they are all former explanations were in the fog ... cool photos
Obviously, to use the net translator but not burden the time, among us will always find a friend to translate what is not clear ...
Of course, I believe that this is only the beginning as valuable to have such expert among us on the forum and I personally very interested in just TLT techniques...it will be a lot more questions.
thanks you :ziveli :
Nazad na vrh Ići dole
Sponsored content

PočaljiNaslov: Re: TLT tehnika   TLT tehnika - Page 4 Empty

Nazad na vrh Ići dole

TLT tehnika
Nazad na vrh 
Strana 4 od 9Idi na stranu : Prethodni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Sledeći