Musicarenje.net
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Musicarenje.net

Fly Fishing
 
Portal*PrijemTražiLatest imagesRegistruj sePristupi

 

 Kako mušičariti na Velikoj Moravi?

Ići dole 
2 posters
AutorPoruka
Acter fly
Visitor
Acter fly


Broj poruka : 186
Godina : 52
Lokacija : Niš
Datum upisa : 08.12.2010

Kako mušičariti na Velikoj Moravi? Empty
PočaljiNaslov: Kako mušičariti na Velikoj Moravi?   Kako mušičariti na Velikoj Moravi? EmptyNed 16 Jan 2011, 02:07

Gospodo, pozdrav svima...

Imam pitanje na koje nisam mogao da nadjem odgovor ni na jednom forumu ovog sajta,inace Vas ne bih smarao.Odrastao sam na
Velikoj Moravi (oko Paracina) ali sam tada,na zalost bio zabludeli plovkaros!!!
Prosle godine sam se mucio i neuspeh pripisivao cinjenici da sam musicar pocetnik.
Verovatno znate da je ova reka prepuna ogromnih klenova(koji me i najvise zanimaju),licno sam ih raznim tehnikama ranije hvatao
(jedinke i preko kilogram),svakodnevno ga varalicari hvataju ali ja na musicu...blamaza!!! Poneki sitan!

Doduse pecao sam samo dva puta prosle godine!

Najvise me zanima sta sa cinjenicom da ova reka cele godine ima specificnu boju i prakticno nikad nije bistra.

Hvala!!!
Nazad na vrh Ići dole
Saleja
Guide
Guide
Saleja


Broj poruka : 703
Godina : 42
Lokacija : Jagodina
Datum upisa : 14.01.2011

Kako mušičariti na Velikoj Moravi? Empty
PočaljiNaslov: Re: Kako mušičariti na Velikoj Moravi?   Kako mušičariti na Velikoj Moravi? EmptyNed 16 Jan 2011, 10:09

E prijatelju ja imam isti problem, iako najvise bi tamo voleo da pecam. zbog te njene boje musicarenje je jako otezano ali ne i nemoguce.
Posto ne mogu da ti dam proveren savet, jer jos nisam probao, mislim da je resenje u mokrim i nimfama.... pored toga nemoj da
zaboravis pravilan pristup vodi je najbitnija stvar, ako glavonja provali da si tu zaboravi pecanje. nemoj ni da pokusavas kad je boja vode